18 Nisan 2011 Pazartesi

Yağmurun Getirdikleri



Evet yağmur bir çok şey getirir en bilinen örneği bolluk ve berekettir.
En güzeli de mis kokulu toprak getirir yada mis gibi toprak kokusu herneyse. Konumuz bu değil.
Konumuza dönecek olur isek, bugun dersten çıktım oh mis içimde bir huzur ( kapalı havaya rağmen)
Mis kokulu toprak, lay lay lom yürürken ben sokaklarda bakmaz olaydım yere!!
Önce dal parçacıkları sandım kahverengi kahverengi böle yerlere serpilmis, sonra dikkatlice baktıgımda bir kaç tane förtlemiş şeyler gördüm böyle sarı sarı. hayır olamaz, yok canım dedim, ıı ıh degildir. Solucanların yagmurda cok cıktıgını eskiden duyardım cocuklugumda, gel gör ki yolum Odtüye düstügünde tecrübeyle yasamıs, görmüs gecirmis biri olmustum. Ama bu kadarıda olamazdı !! O gördüklerim sülük ve çeşitleri olamazdııııı!! Bakmak istemedikçe bakıyordum ezilmiş cacığı çıkmış sülüklere....kimileri kımıl kımıldı!


Ama sülük mülük dinlemedim lay lay lom geldimm.


2 Quiz ve 2 midterm getirdi  bir de yagmur.
Ne önemi var hıı ne önemi dedi biri.


ÖNEMLİ NOT: YAğışlar tüm hafta devam edecekmiş, önleminizi alın.


Bay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder