14 Mart 2013 Perşembe

Kolay, Pratik ve Sağlıklı Yemek Tariflerim

Bu günlerde sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Yıllardır ailemden uzakta olmam nedeniyle hep dışardan yedim , yemek zorunda kaldım. Küçükken de hep dışarda yemeye özenirdim. Böyle olacağını bilseydim hiç özenir miydim, özenmezdim. İşte yaptığım kolay ve lezzetli yemekler, tatlılar ve salatalar.
Öğrenci işi demeyin, siz de deneyin ! :)

Pırasa yemeği nasıl yapılır?

Prenses Lokumu Tarifi

Yoğurtlu mor lahana salatası

ve son olarak da Havuç Tatlısı Tarifi

Bu arada SİS'e yani sağlık için spora da başladım. Haftada 2 seans, birisi fizyogym: bel ve sırt kaslarını güçlendirmek için; diğeri ise Zumba !!! Müzik eşliğinde eğlenceli spor! Ben çok sevdim :) Şimdilik latin dansları figürleriyle başladık, çok yoruluyorum ama çok eğlenceli ve deee Sağlıklı!

Sağlıklı Günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder